Amerika 2013

12 Oktober 2013 5 uur op klaar om naar Schiphol te gaan. Om 10:05 zou het vliegtuig opstijgen, wat uit eindelijk een paar min later werd. Maakt niet uit want we hebben gelukkig 4 uur overstap tijd.

Helaas konden bob en ik niet meer naast elkaar zitten in het vliegtuig, ik had het geluk naast een man te zitten die heerlijk naar de alcohol rook, en op alles comentaar had, aan de andere kant van mij zat een nederlandse man dus was toch nog gezellig. Tis alleen dat ik Bob liever naast me heb ;) handig voor als we gaan landen, want als ik iets niet leuk vind dan is het wel landen.

Ok uiteindelijk kwamen we aan op El Paso TX eindbestemming. En daar was TM, wow zo lief dat ze haar opa en oma heeft gereden zodat die ons op konden halen.

Zondag had ik een mega migraine aanval, gelukkig ging dat in de avond al wat beter en heb lekker buiten kunnen zitten.

We hebben al veel gezien, Sunspot, White Sands, Olivers, gaaf daar staat een rijtje met echt oude cowboy huisjes.

En natuurlijk zijn we in Hobbs geweest om Anthony te bezoeken, Dat was weer super om hem te kunnen zien.

Wat meer super was is dat we zoveel dingen op konden noemen waar we dankbaar voor zijn :)

Natuurlijk ben ik in Hobbs ook bij Hobby Lobby geweest :) Viel me op dat er een stuk minder dingen waren dan vorige keer. Maar goed nog steeds meer dan hier in een gemiddelde winkel :)

Vandaag gaan we naar een Indiane reservaat :) Heb er zin in.

Ik wens jullie allemaal een Geweldig dag toe,

En vergeet niet ...............

Er is veel om dankbaar voor te zijn. Zorg dat je het ziet zodat je een stuk gelukkiger wordt met al dit rot nieuws om je heen.


Geen opmerkingen: