Een Nieuwe Dag

Zo de dag is weer begonnen, jongens naar school.
Probeer wakker te worden doormiddel van een kop koffie.
Echt drama dat vroege opstaan, is het ook nog donker buiten.

En toch............ ik verheug me op de dag die voor me ligt :) Ik geniet van het uitzicht wat ik heb terwijl ik dit schrijf. De mist tussen de bomen, zo'n bijzonder iets. Water wat blijft hangen in de lucht.

Hier en daar nog wat rode besjes in de bomen................

Je ziet dat de natuur in rust stand gaat. Niet altijd de momenten waar je zo vrolijk van wordt. Maar toch heel bijzonder dat God zijn schepping zo heeft gemaakt dat het goed is en mooi.

De geur van de natuur die het huis in komt is bijzonder, ik denk aan de mensen die dag in dag uit binnen op gesloten zitten om wat voor reden dan ook.
En ik ............ ik kan naar buiten als ik wil, ik mag genieten van de natuur.

1000 dingen benoemen waar je dankbaar voor bent.......... dat doe je niet in een dag. Dus ik dacht ik begin de dag met 3 dingen:

1) de lachende gezichten van mijn kinderen vanmorgen

2) de hond die rond scharrelt in de tuin

3) het feit dat ik even in alle rust een kop koffie mag drinken.


Denk na waar jij dankbaar voor bent. Sta stil bij wat je hebt...........

Fijne dag,

Eveline
 

Geen opmerkingen: