En dan lees je opeens in je dagboek dit................

Zat even in mijn bijbels dagboek te lezen, dat doe ik zo nu en dan, ben er niet echt trouw in maar ok :)

And what ever you do or say, Do it as a representative of the Lord Jesus, giving thankts through Him to God the Father.

Colossians 3:17


Doe alles wat u zegt of doet in de naam van de Heer Jezus, terwijl u God de Vader, dankt door hem

Kolossenzen 3:17


Doe ik dit wat bovenstaand vers zeg?

Kan mooi vroom weer gaan spelen maar nee dat doe ik niet.

Wijs ik mensen er op als ze vloeken? uh nee.

Als het niet goed gaat met iemand, vraag ik of ik voor of met ze kan bidden.

Ik heb een vriendin die is daar zo'n kei in die doet dat. gewoon spontaan.

Zo mooi omdat te zien.

Echt een punt van dankbaarheid voor mij, Bedankt Jacky.

Vanavond heerlijk gewandeld, lekker kunnen kletsen over van alles en nog wat. Bedankt Jolanda.

Kom ik thuis kids nog wakker, gezellig kaarsjes aan, haardje aan. Bedankt lieve Bob, Tim en Anthony.

Weer 3 dingen die ik vandaag kan benoemen waar ik dankbaar voor ben.

Fijne avond, en probeer ook eens 3 dingen per dag te benoemen waar je dankbaar voor bent, maar het leven een stuk mooier.


Geen opmerkingen: