Zo dat is ook weer achter de rug.

Vanmorgen begon de dag met een bezoek als gezin aan de tandarts. Niet mijn hobby en ook zeker niet van de rest van de familie.

Stress al om dus in huize huis.

Nou het viel allemaal mee. Kelly moet even terug komen en Bob maar dat is het dan.

GELUKKIG.

Daarna de kids naar school gebracht......... tjonge vorige week waren bob en ik nog in Hobbs in NM.

Niet te geloven .......... kan me al bijna niet meer herinneren dat ik op vakantie ben geweest.

Vanmorgen nog even bij onze buurvrouw (83) langs. Ze is genezen verklaard van longkanker. HOERA!!!!!!!!!!!!!!!

Zo blij met dat nieuws.

Bob was inmiddels naar de tuin, en heeft daar weer heel veel groenten mee genomen. Dus druk met koken en raspen. Klaar maken voor de vriezer.

We kunnen er weer goed tegen deze winter.

Tijdens het eten maken bedacht ik me hoe wonderlijk het toch is dat alles zo groeit en bloeit.

Gisteren is Bob bezig geweest met zijn kikker bak, ongelofelijk een kikker van net zo groot als je pink nagel ( geen lang gegroeide) zit alles op een aan.





Ook Anthony zijn cavia's groeien als kool.




Op de achtergrond zie ik de rommel van een middagje samen genieten op de bank van de kinderen. Dus dat ga ik nu eerst maar eens even opruimen.

Fijne avond.

Voor je gaat slapen denk nog eens na over wat je blij heeft gemaakt vandaag.

Geen opmerkingen: