Fijne Zondag

Vanmorgen zijn we naar de kerk geweest. Je hebt soms van die ochtenden dat je je afvraagt waarom je naar de kerk bent gegaan. Ik bedoel......... Wat wil God deze morgen tegen me zeggen? Ik vat het even niet vandaag.

Dus toen ik deze foto tegen kwam dacht ik ........... misschien is dat het wel.......... Hij lijkt er even niet, maar is er wel.


Straks gaan we naar de Dijk even uitwaaien, wat zeker gaat lukken, Genieten van Gods schepping, ik weet zeker dat ik God daar vind. Dat is vaker zo juist in de kleine dingen zie ik zijn Grootheid.
Ik vraag me af hoe dat voor andere is....... ben ik heel benieuwd naar.

Benieuwd naar wat God in zijn planning heeft voor mij in mijn leven.
Eens komt de dag dan zal ik het weten, en tot die tijd...... Geniet ik van wat ik Zie, Hoor, Ruik en Voel.

Geen opmerkingen: