Nieuw

Vandaag was een dag van nieuwe dingen.

Voor de eerste keer bijbelstudie met de meiden.

Over het onderwerp Thanksgiving van Good Morning Girls.


Vanmiddag mijn nieuwe brillen opgehaald, wow de wereld leek nieuw. Is altijd even wennen als je een nieuwe bril op je neus hebt. Alles leek anders....ff wennen dus, en wat onwennig met lopen.

Voor Bob en Anthony hebben we wat nieuwe kleding gekocht was hard nodig.



Een dag vol nieuwe dingen, dus ook een nieuwe foto van het nieuwe leven van de plantjes uit New Mexico.


Ze groeien zo goed, ik hoop echt dat ze net zo mooi gaan worden als dat ze daar zijn, houd het hier in de gaten, er volgen zeker meer foto's :)


De tuin is winter klaar en daar hoort natuurlijk ook eten bij voor de vogels. Ben gek op vogels in de tuin en help ze daarom ook graag de winter door.

Toen ik in de winkel was kwam ik deze leuk beer tegen, die nu staat de pronken op mijn tafel, met als doel een goede maaltijd voor nieuw leven in het voorjaar.



Ik vind het echt ongelooflijk hoe de seizoenen in elkaar over lopen. Zo mooi zo perfect.

Ik ben dankbaar voor de seizoenen die God gemaakt heeft, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik meer een voorjaar en zomer mens ben, voor de simpele reden dat ik van warm weer houd.
Me veel lekkerder in mijn vel voel, en toch.......... Dank ik God ook voor de winter.

Geen opmerkingen: