Ongelooflijk

Ongelooflijk hoe hard zo'n plantje groeit. In een paar dagen tijd is het van een zaadje naar een plantje.

Ik hoop zo dat dit plantje uit gaat groeien tot zo'n mooie struik als in New Mexico.

Wij zijn ook ooit begonnen als een zaadje, uit gegroeid tot een mens, ook God hoopt dat wij uit bloeien tot een mooi mens, als een mens naar zijn voorbeeld zoals Hij ons heeft bedoeld.

Raar vind ik soms we zijn goed zoals we zijn omdat God ons zo bedoeld heeft. Hmmm maar waarom hebben we dan vaak zo'n moeite met ons uiterlijk, karakter etc.

Waarom kunnen we niet gewoon zeggen dank  U wel God voor wie ik ben. We kunnen makkelijk zeggen dat we God dankbaar zijn voor iedereen om ons heen.......... maar zodra we dichterbij komen dan ............. nope dan is het niet waar.

Als we dat zeggen zeggen we eigenlijk dat God zijn werk niet goed is.

Zijn werk is niet geslaagd.........

Ligt dat aan God of aan ons??????????

2 opmerkingen:

Unknown zei

ik geniet van je blogs! Dat wilde ik ff zeggen! Knuffffff Wilma

LookAroundTheCorner zei

wat lief dat je dat zegt Wilma, Dank je wel.

xxx