Soms

Soms....... wordt ik zo verdrietig dat mensen zo'n moeite hebben met het zijn van fulltime moeder.

Ze voelen zich niets..... ik zou het uit willen schreeuwen op zo'n moment.

Het mooiste wat je hebt gekregen in je leven, daar mag je voor zorgen, 24/7. Kom op zeg weet je wel niet hoe belangrijk je 'baan' is.

JIJ als fulltime moeder, kan deel uitmaken van hoe de toekomst van Nederland er uit ziet.

Wees Blij dat je MAG en KAN  zorgen voor het grootste cadeau wat God je gegeven heeft.

En nee het is niet altijd leuk, en nee het is niet de 'baan' waar mensen tegen op kijken.

Maar is dat waar je voor leeft? Wat de mensen van je vinden?

Snap ik........... maar het is ook zo dat er maar een is.............. die naar je kijkt...... onvoorwaardelijk van je houd.

En die vind je goed gewoon zo als je bent. JIJ BENT ZIJN GELIEFDE KIND.

Dus mama's wees trots............ trots op wat je mag betekenen voor de wereld, voor Nederland, en boven al voor Gods koninkrijk.







Mijn 3 draken en ik ben trots dat ik voor hun mag zorgen.

Daar kan geen opleiding of baan tegen op. Ik heb mijn opleiding niet vergooit om voor mijn kinderen te zorgen. Mijn kinderen hebben mijn opleiding op getrokken naar een nog hoger level.

Mijn dank is groot. Ik hou van jullie, mijn 3 monsters. xxx


MAMA

1 opmerking:

Unknown zei

WOW wat heb je dat mooi gezegd aan het eind. Jouw kinderen hebben je opleiding naar een hoger level gebracht.
Ik ben niet helemaal fulltime mamma maar grotendeels wel. Omdat ik daar voor gekozen heb. Klein stukje voor mij en al het andere voor Ellenore.
Blij dat ik niet bij de club hoor die er zo n moeite mee hebben en bang zijn wat anderen van je vinden wanneer je zegt dat je mamma bent.
Ofwel je hier niet minderwaardig door voelt.
Je kind (of kinderen) is een cadeau van God wat je hebt gekregen. Aan jou als pappa en mamma de taak om haar of hem zo n goed mogelijke basis mee te geven wanneer hij/zij zelf gaat vliegen.
Eigenlijk kan ik het niet meer dan eens zijn met jouw stukje !

liefs,

ps ik vind het heerlijk (en ik spreek ook denk ik wel namens mijn man hihi) om te zien wat ze doet en allemaal kan elke dag weer !