Auwww

Auwww, dat kwam hard aan. Ik zat op facebook en kreeg een berichtje van een pagina die ik like.

Weet niet of ik dat lang blijf doen maar vooruit, nee grapje.

Je moet het echt even lezen, en ik denk met name de vrouwen onder ons.

http://www.puurvandaag.nl/doe-rustig-aan-he-maar-hoe-dan/

en kijk ook gelijk even dit filmpje.


Echt even doen.

Toen ik dit zag dacht ik, ohoh, that's me :(
Ik ren en jacht en jaag, en waarom?
Omdat ik wil dat alles ok is.

Kan niet las ik net.

Omdat ik wil dat alles nu moet.

Waarom niet straks is de tegen vraag.

Wat weet ik werkelijk nog van de dag als ik 's avonds naar bed ga???

Uhhh weet ik niet.

En waarom niet? omdat ik te veel dingen wil doen.

Wat een eye opener, en wat komt ie hard aan.

Ik mis de helft van het leven, het mooie en goede leven, door dat ik geen rust neem.

Maar waarom nemen we geen rust? Is dat omdat we bang zijn voor wat we gaan zien van ons zelf? Willen we ons zelf ontlopen? is het daarom dat we maar rennen. Of is het omdat men het van ons verwacht.

Zeker een issue hier.

Wij moeten toch werken, kinderen groot brengen, zondagschool juf zijn, de aardige buurvrouw, de lieve dochter, mama en vrouw van. De sociale moeder die er altijd is op school, etc etc.

MAAR WIE BEN JE?

Weet je zelf wie je bent, weet je zelf wat je echt leuk vind om te doen? Of ben je die vriendin met dat leuke huis wat je ook graag wilt hebben. Of ben je die andere vriendin die juist die vriendin met het leuke huis niet aardig vind.

Wie ben je?

Neem je rust!!! Neem je tijd om je maker op te zoeken, vraag Hem wie je bent.

Hij weet het wel.

Nu jij nog.

1 opmerking:

Aritha V. zei

Deze had ik vandaag al gelezen. Maar nog niet gereageerd. Mijn tempo heb ik de laatste jaren al flink omlaag moeten schroeven omdat ik mezelf tegen kwam. Wat is alles mooier, als je langzamer leeft. Echt waar!