De laatste dag van het jaar.

Het is de laatste dag van het jaar 2013.

Het was je een jaar van ups and downs.

Een leer les in het leven.

Een jaar met momenten dat je met je mond open staat van verbazing zowel in positieve als negatieve zin.

Een jaar met een lach en een traan.

Een jaar met heel veel dingen waar ik Dankbaar voor mocht zijn. Dingen die leken als een drama, die ik om kon draaien naar Dankpunten.
Nooit gedacht dat ik dat zou kunnen.

Voor ons was 2013 een jaar van bevrijding, een nieuw begin in ons huis.
Wat zijn we dankbaar voor dit huis, ons stekkie in het dorp.

Ik ben dankbaar voor jullie allemaal,


Maak er een mooi jaar van, zoek naar de dingen in je leven, klein of groot waar je dankbaar voor mag zijn. Ga de diepte in, neem Een Woord in 2014 waar je mee aan het werk gaat.
https://www.facebook.com/groups/438797812912571/


Ga op onderzoek uit in het jaar 2014.

Lieve mensen, bedankt voor jullie aanwezigheid in 2013,

ik hoop tot volgend jaar.

Een GEZEGED 2014


1 opmerking:

Aritha V. zei

Mooie blog. Zo'n vol mooi jaar hè? Ik wens jullie voor nu een fijne avond. Gezelligheid. En vooral een gezegend 2014. Blijven bidden, blijven lezen. Fijn om samen de GMG studie te doen.