God is overal en er voor iedereen.

Ik zat op Facebook te kijken toen opeens mijn oog viel op een artikel wat een van mijn vrienden had geplaatst.

http://www.policymic.com/articles/76769/what-it-s-like-to-be-a-minister-in-the-darkest-place-on-earth

What It's Like to Be a Minister in the Darkest Place On Earth

Hoe is het om een Pastor te zijn op de meest erge plaats op aarde.

Je denkt dan aan veel plaatsen, en in mijn geval aan de gevangenissen. En dat klopt dus.

Deze Pastor heeft zijn levens werk ervan gemaakt om gedetineerde op Death Row over God te vertellen.

Hoe mooi is dat als je van God mag vertellen aan mensen die op niet al te lange termijn hun laatste adem uitblazen.

Ik ben zelf kerk vrijwilliger geweest in de gevangenis in mijn woonplaats, en het was echt geweldig om met deze mannen de kerkdiensten mee te beleven.

God is overal........ of je nu vast zit in een gevangenis, een depressie, een rot huwelijk of noem maar op. Hij is erbij.

Hij is overal bij. In goede en in slechte tijden.

The Darkest Place On Earth............daar komt Hij het licht brengen.

Ook in de donkere dagen voor Kerst.

 Deze foto stond in bovenstaand artikel.

Geen opmerkingen: