Speciaal

Je hebt van die dagen in het leven die Speciaal zijn.

En van die dagen is voor mij mijn verjaardag. Op die dag voel ik me speciaal.

Kinderen die je een cadeautje geven, je krijgt post, telefoontjes, ontbijt op bed.

En boven al de meest mooie glimlach van je kinderen, die vol trots met hun zelf uitgezochte cadeautje brengen.

Speciaal op je verjaardag omdat dat de dag is dat je het levenslicht mocht zien.

Omdat je ouders in mijn geval voor het eerst ouders werden.

Omdat ik bepaald wordt hoe dankbaar ik mag zijn dat ik weer een nieuw levensjaar erbij heb gekregen.

Het kan namelijk ook heel anders gaan, niet iedereen haalt de leeftijd van 40. Wow 40 toen ik een jaar of 10 was weet ik nog dat ik vond dat mijn moeder wel heel super oud was geworden.

En nu ben ik het zelf........... na die 10 de verjaardag is er een boel gebeurd in het leven, leuke maar zeker ook minder leuke dingen en pijnlijke dingen.

Vriendschappen die helaas niet meer zijn, maar ook nieuwe vrienden die je laten zien dat je het waard bent.

Die mij hebben gewezen op wat echt belangrijk is in het leven.

Ik ben klaar voor een nieuw levensjaar, die samen met mijn gezin in mag gaan, samen met hun en God.


5 opmerkingen:

saved with style zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik bid je Gods zegen toe voor het prachtige nieuwe levensjaar! Leuke cadeautjes heb je gekregen zeg.

Groetjes, Judith

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Wat een mooi, stralend blogje vandaag!

LookAroundTheCorner zei

dank jullie wel :)

Aritha V. zei

Prachtig blogje. Ik hoop dat je elke dag genieten mag van alle grote en kleine zegeningen!

LookAroundTheCorner zei

Dank je wel lieve Aritha. xxx