Veel vragen of te veel vragen?

In mijn vorige blog bericht had ik heel wat vragen, voor sommige te veel vragen.
Toch heb ik genoten van al de reacties. Geweldig hoe iedereen verschillend denkt.

Kerstmis is een feest. Geen streng straffend iets, dat je op moet passen dat je het wel viert zo als men denkt dat het bedoelt is.

Ik heb gisteren ontdekt dat gelukkig veel mensen net zo denken als ik, oordeel een ander niet, en veroordeel niet.

Grappig dat dit zo terug komt in de maatschappij, en dat het al duizenden jaren geleden in de bijbel is geschreven.

Ik hoor vaak om mij heen van niet Christelijke mensen, dat ze het idee hebben, dat Christelijke mensen zich beter voelen dan hun.

Jammer eigenlijk, als je leest in de bijbel dat we nederig moeten zijn.

Hoe het is is het.

Ik ben dankbaar voor jullie reacties van gisteren.

En laten we naar elkaar omkijken 365 dagen per jaar en niet alleen met kerst.

Zoals mijn zoon vanmorgen zei: het is iedere dag kerst, dus iedere dag moet je lief zijn voor elkaar.
 
bron: Google
 
Laten we denken als een kind, dat maakt de wereld een stuk mooier.
 
Fijne Kerst allemaal.
 
 
 
 

1 opmerking: