GodsOpenbaring/Revelation

Het nieuwe jaar is daar.

Ik ben begonnen aan Een Woord/One Word.

Op onderzoek uit naar Godsopenbaring in mijn leven.

Op zo'n moment is de Bijbel, Google en Pintrest echt een uitkomst.

Maar de grootste uitkomst om Godsopenbaring te zien, horen en voelen zijn de mensen om mij heen.

Jullie dus.

Ik ben dankbaar dat ik door veel van jullie, Gods Liefde mag zien, Zijn openbaring aan mij dus.

Het woord kwam in mij op in het Engels overigens  'Revelation' en ik dacht nou moeten we maar niet doen, maar het bleef gonzen.

Godsopenbaring...........

Prachtig woord en als je niet te moeilijk denkt kan het alle kanten uit gaan. Want Godsopenbaring zit in de natuur buiten, in zijn creaties, zijn woord........ je moet het alleen willen zien.

Ik daag je uit een Een Woord te kiezen waar je het jaar 2014 mee aan de gang gaat, een woord dat van betekenis voor je zal zijn.

Kijk even op de facebook site waar al wat mensen ideeen hebben geuit wie weet zit er een woord voor je bij.

https://www.facebook.com/groups/438797812912571/

Dit is mijn Openbaring voor vandaag, ik had het namelijk nooit zo gezien.

Geen opmerkingen: