Het lijkt zo gewoon.

Soms kom je tot ontdekking dat je dingen doet in je leven die zo gewoon lijken.

Wanneer je er achter komt dat het een opdracht van God is omdat het in zijn woord staat, is dat een openbaring. Tenminste voor mij.

Ik ontdek of moet ik zeggen heb mijn zintuigen zijn meer gericht op dingen die God mij wilt laten zien.

Een avondmaal, ach ja dat hoort een keer in de maand in de kerk. Zo ben ik niet anders gewend.

Maar gisteren had ik opeens zo iets, wow. Zou jouw vader je naar het kruis hebben gebracht om de zonde van de wereld te dragen?

Ik vertel je dit, ik zou dat nooit doen. Ik zou eerder vechten voor het leven van mijn kind, dan dat ik het zou geven voor een ander.

Gods liefde voor een IEDER van ons is zo groot dat het niet te bevatten is.

Jezus die als een Lam werd geslacht voor ons. Wauw.

Je kan soms vol respect zijn voor iets of iemand.

Ik ben dat voor mijn Heer en Heiland.


Geen opmerkingen: