Wonder............

Mijn man had van de week vreselijke rug pijn, de fysio therapeut had gezegd er rekening mee te houden dat er een tussen schijf beschadigd is en dat het wellicht opereren zou worden. pfff dat kwam ff aan. Gisteren zijn we in de kerk en een vriend van ons zegt tegen mijn man ik zal voor je bidden hij wist wat er aan de hand was. Waar op mijn man hem bedankt dat ie dat wil gaan doen. Thuis gekomen, mijn man had heel veel pijn. Maar zoals ie is gaat ie door, met of zonder pijn. Op een gegeven moment zit ik boven, en mijn man komt naar boven heel verbaasd gezicht. Zegt ie: 'ik dacht net aan wat B. zei, ik sta op en de pijn is verdwenen' is dat een wonder of niet? we hadden B verteld wat er was gebeurd, hij had nog niet gebeden maar zou dat gaan doen als ie zijn dochtertje uit bed had gehaald. Hij zegt tegen zijn dochtertje dat ie wil gaan bidden voor mijn man zijn rug. Zegt zijn dochtertje van bijna 4: 'oh had ik al gedaan'. Dat is toch echt een wonder als je het mij vraagt, verbeter me als je vind van niet.

Mijn man zijn rug is nog steeds pijnloos en hij kan zijn eigen veters weer strikken.


                                                                  Bron: Google

Geen opmerkingen: