Niet te geloven..................

Ik had advies gevraagd over een e reader op Facebook. Geweldig al die reacties. Een reactie kwam via een pb. Iemand had een Kindle voor me liggen en die mocht ik hebben.

Echt mijn mond viel open. Dit was voor mij een gebedsverhoring. Het zit zo dat ik van lezen houd en vooral boeken over Amish vind ik helemaal geweldig. Heerlijk om in weg te dromen. Het probleem is alleen dat de laatste tijd mijn handen veel pijn doen door de fibromyalgie. Het is voor mij heel moeilijk om zo'n zwaar boek vast te houden.

Iemand kwam met het idee voor een e reader. heel leuk, maar ook best duur. En zo'n truus als ik ben, ik houd van boeken, het papier in mijn handen en de geur van een boek. Vind het mooi staan in de kast in mijn gang en kamer.

Maar goed het gaat niet meer en als ik wil lezen moet ik dus wat.

Dus ik heb het bij de Heer gebracht wat ik nu moet en hoe, nou ja je kent het wel.

God kwam met een oplossing die echt in mijn beleving niet te geloven is.

Maar het was echt, gisteren rolde de e reader ( Kindle ) in mijn brieven bus. Ik ben super A technisch maar wonder boven wonder ging het allemaal heel simpel.

Ik ga genieten van mijn e reader dat weet ik nu al.

Ik ben God dankbaar voor de dingen die Hij doet op een manier die niet te geloven is.

                                                   Bron foto: Google


Zo luxe heb ik het thuis niet maar het voelt wel luxe met de kindle in mijn hand :)

3 opmerkingen:

Aritha V. zei

Wat ben ik blij voor jou!

LookAroundTheCorner zei

Dank je wel, wat lief dat je dat zegt.

Unknown zei

Wat heerlijk te lezen dat je er zo van geniet ;)
Buiten of binnen lezen met de e reader :)