Geliefd kind.

Je hoort zoveel ellende om je heen, pijn. verdriet door ziekte, dood, scheiding, of woorden die gezegd zijn.

Je hart breekt als je de woorden hoort. Het doet pijn iemand te horen zeggen dat ie niet weet hoeveel hij waard is.

Een mens die niet weet dat ie zo geliefd is, van zichzelf mag houden zo als God van die geen houd.

Onvoorwaardelijk wat je ook gedaan hebt in je leven, Hij houd van je.

Wanneer vinden de mensen de weg terug naar de Eeuwige liefde.

Ik vind het zo knap dat mensen kiezen voor hun eigen geluk, hoe pijn het ook doet.

De pijn raakt mij omdat ik weet hoe het is om je niet geliefd te voelen, misbruikt en niets waard.

Maar ik weet nu dat die allemaal leugens zijn. Ik ben een Geliefd kind van God.


                                                      Bron: Google

Geen opmerkingen: