Waar denk je aan?

Waar denk je aan als je dit plaatje ziet was een vraag van mij aan mijn facebook vrienden.

Als ik dit plaatje zie dan komt er van alles in mij op.

Ik zie een prachtige natuur, waarvan ik denk dat ie ergens in USA is.

Als ik in NM ben kom ik langs een berg die op deze lijkt.

Ik zie gevaar door het water dat naar beneden komt kletteren, en ik zie Gods belofte door de regenboog heen. Zijn belofte dat ie de wereld nooit meer zal laten overstromen als in de tijd met Noach.

Ik denk ook aan de verhalen die mensen vertellen over de regenboog dat aan de anderen kant van de regenboog een pot goud zou staan, of dat aan het einde van de regenboog de mensen die ons op deze aarde hebben moeten verlaten daar wonen.

Wat je ook hoort over de regenboog het is nooit iets negatiefs.
Hij doet nooit iemand kwaad.

Het maakt mij blij de kleuren, de gedachten en de beloften die achter de regenboog schuilen.

Wat doet het met jouw?

1 opmerking:

Aritha V. zei

Ik zie een waterval. Daarbij denk ik aan: Wie dorst heeft kome tot Mij en drinke ...