Genieten

Vandaag mochten we genieten van een luxe broodje bij de bakker in Elspeet.

Wat een genot, lekker kopje koffie erbij voor man lief, ik een kop thee. Thee zat echt in een schattig doosje, weer leuk om na te maken :)

Bakkerij Piet 75 jaar arbeid in de bakkerij vorig jaar. Geweldig!! wat een prestatie.



Het is een genot om door al die dorpjes te mogen rijden. Prachtige huizen bekijken, van die huizen dat je denkt van ohhh als ik daar toch kon wonen. Op het moment dat ik dat dacht schoot mij de gedachten door het hoofd, dat ik dat eigenlijk helemaal niet zou willen en dat ik zo blij ben met ons stekkie waar we wonen.

Vakantie is heerlijk maar ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben om daar verder van de vakantie te mogen genieten.

Geniet van het leven, wees dankbaar voor wat je hebt.

Blijf dichtbij je Maker.

Geen opmerkingen: