Waar ik blij van wordt Dag 8

Vandaag wezen shoppen met mijn oudste zoon en dochter.

Geweldig om te zien dat ie al zo groot wordt, hij gaat volgend jaar naar de middelbare school dus een nieuw kleding set is wel leuk :)

We zijn leuk geslaagd, ik houd van korting en die was er genoeg in de winkels :)


Gisteren ben ik begonnen in het boek Women Living Well. Toen ik daar in aan het lezen was besefte ik me dat ik eigenlijk weinig vrienden nog echt face to face see. En dat ik dat eigenlijk heel jammer vind.

Nou daar moet iets aan gedaan worden dacht ik zo. Dus ik ga iets organiseren met de dames van mijn vriendenlijst van FB.
Ik denk namelijk dat het heel belangrijk is dat als je vrienden bent niet alleen via fb maar ook real life vrienden dat het goed is om zo nu en dan eens even lekker te kletsen over van alles en nog wat.

Vanavond eten we couscous, nou mijn dag kan niet meer stuk.

Hoewel ik graag een paar brieven had willen gaan schrijven en daar niets van gekomen is, ben ik weer erg blij met de dag van vandaag.

Blijf dichtbij je Maker.

1 opmerking:

Aritha Vermeulen zei

Stoere kleren heb je samen met hem gekocht. En lekker even er uit geweest!