Achter de muren van Jericho

Ik ben in een boek begonnen dat heet: 'Achter de muren van Jericho' van Tessa Afshar.

Echt prachtig. Het verhaal gaat over Rachab. Ik heb nooit geweten hoe indringend het eigenlijk was het verhaal.

Apart hoe je je Bijbel leest en het niet zo op pakt als in een Roaman.

Het is toch prachtig dat iemand zo goed kan schrijven. Deze mevrouw komt uit Iran, is gaan studeren in USA, en daar bekeerd van Moslim naar Christen.

Hoe mooi zou een autobiografie van haar leven zijn denk ik dan.
Ze heeft nog meer boeken geschreven, dus ik kan nog even vooruit.

Deze boeken nemen je helemaal mee en je gaat dingen afvragen, en denken van hoe en wat.

Vandaag dus een boekentip:

Achter de muren van Jericho van Tessa Afshar.

Wat voor boeken lees jij graag?

Ik ben heel benieuwd, laat je reactie achter :)

Blijf dichtbij je Maker.



https://www.facebook.com/AuthorTessaAfshar?fref=ts

Hier vind je meer info over de schrijfster en haar boeken.

1 opmerking: