Waar ik bij van wordt Dag 22

Vanmorgen moest ik zoon lief even weg brengen naar een visplaats. tjonge jonge wat een eind lopen zeg.

Stoten tig keer mijn been tegen de tas met ijzeren pen er in. Beetje de pest erin dat het zo ver lopen was.

Op de terug weg dacht ik dit moet toch leuke kunnen. Ik ben gaan kijken hoe mooi alles om mij heen was, en voor ik aan het einde van het pad was merkte ik dat ik in mijzelf liep te zingen.

Wahahaha ik had mijn eigen 4 daagse.

Ik vond het gewoon heerlijk achter af even dat stuk lopen.

Vanmiddag ben ik met man lief naar de kapper geweest. Weer een flink stuk eraf laten knippen.

Wat een zegen dat er een kapper is. Je zal toch nooit je haren kunnen laten knippen zeg.

Kortom een dag met mooie dingen.

Blijf dichtbij je Maker.


2 opmerkingen:

Lieneke van Vuuren zei

Haha, soms kun je zo van iets balen he?! Maar je haar zit iig goed:)

Aritha Vermeulen zei

Als je haar maar goed zit. Je hebt jezelf goed aangepakt op de terugweg. Hoe is het eigenlijk met je knie gegaan deze weken?