Waar ik blij van wordt Dag 17

Vandaag kreeg ik een nieuw stempelset van Stampin up.

Gelijk een kaartje mee gemaakt natuurlijk. Ik vind het heerlijk om te knutselen je kan alles wat er in je zit uiten door creatief bezig te zijn, tenminste ik dan.

Vooral in mijn art journal daar kan ik lekker mijn ei in kwijt. Ik zag dat ik nog een bladzijde niet helemaal af had gemaakt. Alleen het gezicht stond in het album.

Vandaag dacht ik opeens die bladzijde gaat af.

Al de negatieve dingen die in mijn hoofd zaten staan op papier.

En opeens bedacht ik me dat ik nog een stempel heb waarop staat:

Trust in the Lord with all your heart and lean not on your own understanding.

Dit past prachtig bij al die negatieve woorden.

Wat er ook gebeurd God is erbij. Ook al zien we dat niet op het moment zelf, Hij laat ons nooit in de steek. NOOIT.




Blijf dichtbij je Maker.





\

Geen opmerkingen: