Waar ik blij van wordt Dag 21

Qua gezondheid had ik vandaag toch echt wel een dag waar ik NIET blij van wordt.

Maar goed je moet door, en dankzij electra kan ik gewoon een brood bakken en een smoothie maken.

Waar ik vandaag dus echt van heb genoten is een perzik, peer, aardbeien smoothie. Die ik in mijn keuken machine heb kunnen maken.

En vanavond eten we vers gebakken speltbrood, die ik heb kunnen bakken in de broodbak machine.

Zo zie je dat ondanks ik lichamelijk geen top dag had ( en dat is zachtjes uitgedrukt.)

Heb ik toch weer iets om dankbaar voor te zijn vandaag.

There is always, always something to be thankfull for.

Ook wat ik heel mooi vond vandaag was ik kreeg een berichtje van een vrouw, die opzoek is naar een mooie bijbelstudie voor 2 vrouwen die erg teleurgesteld zijn in de kerk.

Prijs God!!! dat is toch prachtig.

Blijf dichtbij je Maker.

PS: Gisteren kreeg ik deze prachtige rozen van mijn man, is dat niet lief? zomaar zonder reden.

Dank je wel lieverd.




Geen opmerkingen: