Wees blij met wat je hebt.

Gisteravond voor ik naar bed ging kwam ik dit plaatje tegen.


Veel dingen kloppen wat er in dit plaatje staat voor mij. Nu geloof het of niet maar ik heb vannacht 7 uur aan een stuk door geslapen.
Dit is heel bijzonder want ik ben gemiddeld om de 2 uur wakker 's nachts.

Maar daar gaat het me nu in deze blog niet om.

Waar het mij om gaat dat ik heb gezien in mijn eigen leven, dat als je leert dankbaar te zijn voor de kleine dingen in het leven. En deze ook dagelijks benoemd of opschrijft, je leven echt veel mooier wordt.

Veel dingen, zoals bijvoorbeeld de ziekenzorg, inkomen, de mensen om ons heen veranderen en helaas niet altijd ten goede.

Maar er is nog zoveel moois in het leven. Zoveel om van te genieten. Zoveel om dankbaar voor te zijn.

Houd je hart op God, en geef hem al je zorgen. God zegt niet voor niets: 'werp al je bekommernissen op mij en ik zal je rust geven'.

Vertrouw op Hem heeft altijd het goede met je voor.

Blijf dichtbij je Maker.

1 opmerking:

Aritha Vermeulen zei

Mooi blogje, zo uit je hart, dank je wel ervoor. Mooi gebed op dat plaatje.