Vroeger

Vroeger als klein meisje droomde ik ervan dat ik een grote tuin zou hebben met heel veel dieren erin.

Die droom lijkt uitgekomen te zijn :)

We hebben een boel dieren in ons gezin en ieder met hun eigen trekjes natuurlijk.

Deze zomer kwam mijn droom met dieren in de tuin uit.

We hadden 2 cavia's in huis. Een hond en een kat. Aangezien het mij leuk leek dat de hond een speelmaatje zou krijgen, en hij zeker geen fan is van anderen honden. Dachten we een groot konijn zal wel leuk voor hem zijn, waar ie lekker mee door de tuin kan rennen.

2 cavia's en een konijn is toch niet de combi. Ik bedoel je moet wel aan het konijn denken toch, en een konijn blijkt niet gezond te zijn voor het beestje. Dus gisteren hebben we een vriendje erbij gekregen voor het konijn en de hond natuurlijk.

We hadden een mooi hok gekocht. Lekker ruim, maar ja die droom van een groot hok in de tuin met beesten er in was nog wel ergens in mijn achter hoofd.

We hadden, met na druk op hadden een mooie border, maar aan gezien ons konijn los loopt in de tuin was daar niet zoveel van over.

Dus man lief bedacht om van de border een buiten ren te maken, waar ze ook kunnen graven in de aarde etc.

Zo gezegd zo gedaan.

Mijn droom als klein meisje is uitgekomen.

Geef je dromen dus niet op :) Eens komt de dag dat ie zomaar uit kan komen.

Je snapt dat ik mijn man erg dankbaar ben voor zijn arbeid aan het buitenhok.

Genieten van de beestjes in mijn tuin, kan ik nog lekker na genieten van het nazomer weer.

Blijf dromen  en blijf dichtbij je Maker.





1 opmerking:

Aritha V. zei

Wat een leuke blog! Ja, dromen komen soms echt uit!