Zo dan............

Ik las vandaag een blog van GMG, geschreven door een vrouw van 22, 4 jaar getrouwd en moeder van bijna 3 kinderen en 2 kindjes in de hemel.

Zij heeft mij zo geraakt met de manier waarop ze haar Bijbel studie maakt dat ik gelijk zelf aan de gang ben gegaan. Het was na het lezen van haar blog net of God zei:'Jij wilde hulp bij je studies, hier is je antwoord om mij nog beter te leren kennen'.

Ik vind het bijzonder dat God mensen gebruikt in ieder van ons leven. Of je nu wel zegt dat je in Hem gelooft of niet.

God is daar en daar kan je niet om heen. Hij is er en zorgt voor je of je dat nu wilt of niet.

Maar goed omdat ik zo hyper werd van Zijn berichtje aan mij. Ben ik gelijk aan de gang gegaan.

Het is een lijstje met kleuren die je kan gebruiken om je Bijbel duidelijker te maken waar je dingen kan vinden.

Een onderwerp heeft een kleur.

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden hoe het werkt.

Blijf dichtbij je Maker.


Geen opmerkingen: