Inpakken en.....................

De tijd van cadeautjes inpakken is weer begonnen.

Sinterklaas en Kerst, druk druk druk.

Cadeautjes inpakken kan op vele manieren, en een ervan kwam ik tegen op de blog van mijn Belgische vriendin Evie.

Echt heel origineel ingepakt. Dit moet je echt eens even gaan bekijken:

http://gracefullyawakeningevie.com/2014/11/11/creatief-inpakken-verjaardagscadeautje-van-papa/

Het mooiste cadeau voor kerst was gewikkeld in doeken. hahaha heel wat anders dan onze cadeautjes voor elkaar in de December maand met inpak papier.

Hoe sta jij tegenover cadeautje met Sinterklaas en Kerst???

Ik ben heel benieuwd.

En als je cadeautjes geeft met deze dagen, geef je dan speelgoed of alleen Religieuze cadeau's ?

foto bron: Google.


Blijf dichtbij je Maker.



3 opmerkingen:

Aritha V. zei

Ik vier kerst ( met evangelie en cadeautjes) maar st Nicolaas niet.

Unknown zei

Dank voor je verwijzing naar mijn blog :-)
Wij vieren geen Sinterklaas, ik blog later nog wel eens waarom niet, maar met Kerst en Nieuwjaar krijgen ze wel een pakje. Soms speelgoed, maar steeds vaker iets voor hun kamer of geld voor iets groots: zo hebben ze eens een jaarabonnement bij de dierentuin bijeen gespaard. En een gitaar en drumstel ook.
Christelijke films, boeken en cd's zijn ook belangrijk.

Introverte Mama zei

Hier ook geen sinterklaas. Twintig november is het internationale kinderdag. Dat vieren we wel met een cadeautje.