Openbaringen

Openbaringen was mijn woord voor 2014.

Moet zeggen dat het een beetje in het stof is geraakt. Maar toen ik er vandaag over na dacht. Besefte ik me hoe God zich aan mij en in mij heeft geopenbaard.

Hoe vaak ik het afgelopen jaar heb gedacht, wow, zo he, ongelooflijk.

God heeft zich in mooie, fijne maar ook zware en droevige periode aan mij geopenbaard dit afgelopen jaar.

Ik ga serieus na denken over een nieuw woord voor 2015.

Wat is een woord die bij jouw in je hoofd opkomt?

Deel het hier, en als je wilt leg uit waarom je dit woord gekozen hebt of kiest.

Blijf dichtbij je Maker.


4 opmerkingen:

Unknown zei

Volhouden. Dat was mijn woord voor 2014. Zelfs als anderen in onze omgeving afhaken, zelfs als we het zelf ongelooflijk moeilijk hebben moeten we proberen vol te houden door te beseffen dat Hij ons draagt.

LookAroundTheCorner zei

Amen Evie Amen

Aritha zei

Daar denk ik nog even over na

Lieneke van Vuuren zei

Afgelopen jaar 'zelfdiscipline' en ik heb er wel van geleerd!
Voor dit jaar denk ik aan 'onbevangen op weg' of 'onverdeelde aandacht'of allebei:)
Lijkt me boeiend.