In de dagen naar Pasen............

In de dagen naar Pasen moet ik altijd denken aan Maria.

Hoe moet het toch zijn voor een moeder om te zien dat mensen zo met je kind omgaan. Ze hem pijn doen en bespugen.

Mij doet het al zeer als ik zie dat mijn dochter iedere dag meerdere malen een naald in haar zelf moet plaatsten om haar insuline toe te dienen.
Ik zou willen dat ik het voor haar makkelijker kan maken.

Te meer ik me dus afvraag wat ging er door Maria heen.....
Jezus broers..........
Zijn vrienden.

De afgelopen dagen speelt het lied steeds door mijn hoofd, Mary did you know.

Eigenlijk een kerst lied maar toch, Wist Maria dat haar zoon zo zou moeten lijden voor ons? Ik denk het niet, in ieder geval niet in die maten.

Ik heb het boeken 'De Familie van Jezus'gelezen van Karen Kingsbury.
Daar lees je hoe Maria daar stond onder het kruis waar haar zoon stierf voor jouw en mijn zonde.



Wat gedenk jij met Pasen?

Als je Zondag aan je Paas ontbijt zit bedenk dat eens wat daar op Golgotha is gebeurd, en vraag je af:

"Mary did you know"



Blijf dichtbij je Maker.

Geen opmerkingen: