DIY Dinsdag

Het is weer Dinsdag, dus ik heb voor jullie weer iets leuks op gezocht om te kunnen maken.




Ik kwam deze video tegen en dacht, Moederdag  komt eraan wie weet kun je met deze techniek wel iets leuks maken.

Ik ben heel benieuwd naar jullie resultaten.


Uiteraard kan je natuurlijk ook een aandenken maken van je hond of kat voor in je huiskamer.

In de video wordt gesproken over een laser printer. Maar als je die niet hebt, koop transfer papier( Action, Hema, Bruna) en print je foto daarop in spiegelbeeld, en strijk het op hout, of meubels.

Een oud tijdschrift met een plaatje dat je mooi vind volstaat ook.

Blijf dichtbij je Maker.

4 opmerkingen:

crochetcookingandmore zei

Bij transferpapier heb je dan ook die speciale pasta/lijm nodig? Leuk idee hoor Eve!!

LookAroundTheCorner zei

Nee bij het transfer papier heb je niet de modge podge nodig.

Unknown zei

Hi Eve, voor mn verjaardag heb ik van onze oudste zoon en vriending Tobias op hout gekregen en mijn favoriete Bijbelvers op hout. Je ziet het vanavond wel.
Groetjes, tot strx

Aritha V. zei

Wat leuk! Ik knutsel eigenlijk nooit maar door jouw dingen zou ik er bijna zin in krijgen.