De uitdaging van de Liefde

Ik wil je mee nemen op de Uitdaging van de Liefde.
Dit naar aanleiding van de film Fireproof en het boek.


Er is niets zo vervelend als ruzie krijgen om iets heel kleins. En wat voor komen had kunnen worden door jouw eigen actie of reactie.

De uitdaging van de Liefde, begint bij jezelf.

Jij kan er voor zorgen dat je relatie met bijv je man of vrouw kan veranderen, door acties  of reacties op de ander.

In het boek zijn er 40 uitdagingen waar ik jullie graag mee door heen wil nemen.

Het wordt hard werken, en soms denk je misschien ja doei daar ga ik niet aan mee werken. Maar houd vol, zie hoe jij verandert en daardoor ook je partner.

Ik wil iedere Maandag een uitdaging voor je uitschrijven. Een uitdaging waar je dan de rest van de week mee aan de slag kan.

Er is niets zo erg als onvrede in je huis, laat staan in je huwelijk.

Pak de uitdaging aan, en doe mee. Als je niets te verliezen hebt, kan het alleen maar beter worden toch :)

Wat heb je nodig??? en wat kost het???

Je hebt nodig:

Doorzettingsvermogen
Een Bijbel
Een notitie boekje
En een pen.

Meer niet, en het kost je niets, nou ja, inzet dat is wat het je kost.

Tot Maandag 4 Januari


PS: Vanaf Maandag 4 Januari vind je al de 40 dagen terug onder het kopje, Huwelijk, Iedere week dat er een nieuwe Uitdaging op het blog komt te staan zal die ook toegevoegd worden aan het kopje Huwelijk, boven aan de startpagina van Look Around The Corner.




2 opmerkingen:

Wendy Born zei

Mooi dat je dit doet Eve! Ik ken het boek en de film. Inspirerend en goed om weer eens bij stil te staan.

LookAroundTheCorner zei

Ik kijk er enorm naar uit. Zoveel mensen met problemen in hun Huwelijk, maar met God kan alles gemaakt worden :)