DIY Dinsdag

Vorige keer had ik een blog over een Gebedsdagboek. Inmiddels is daar in de paperclip methode bij gekomen van deze Mevrouw:


Deze methode werkt voor mij heel goed.

Wellicht voor iemand anders niet. Een lieve zus van GMG heeft een kaartenbakje, waar ze op alfabet kaartjes met gebed in heeft.

Hoe kom ik aan dat soort kaarten, ik houd van Project Life en waarom zou je niet in zo'n album ook een gebedskaart doen voor je kinderen zodat ze later kunnen zien waar je voor gebeden hebt voor hun.

Ik ging aan de slag met blanco kaartjes van de Hema. Ooit lang geleden heb ik een keer een stempelset gekregen van iemand waar ik toen van dacht wat moet ik ermee. Pijlen, vraagtekens, een Q voor Question, een A voor Answer. Nu weet ik het!!!!

Ik heb mijn eigen kaartjes gemaakt:


Op deze kaartjes zie je de voor en achter kant van een kaartje.

Wie weet kan een van jullie hier iets mee voor zijn of haar gebedstijd.

Mocht je nog opzoek zijn naar een gebedspartner of maatje in Europa. 
Kijk dan even HIER 

Ik ben heel benieuwd naar jullie manier van gebedsdagboekjes of kaarten bakjes.




2 opmerkingen:

Aritha V. zei

Wat is dat een mooie video. Ik ga het ook op deze manier doen! Dank je wel Eve!

Wendy Born zei

Inderdaad een mooie video. We kunnen nog veel leren van deze mevrouw!