WWJD???


Deze video deed mij realiseren dat ik misschien niet zo gul ben als deze agent.

Ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik ben behoorlijk gehecht aan mijn eigen bijbel met mijn kleuren erin met ieder hun eigen betekenis. Mijn aantekeningen erin.

Toen ik deze video zeg die je vanaf 3.33 min kan bekijken of helemaal natuurlijk dat is aan jouw, realiseerde ik mij, dat ik denk ik niet zo makkelijk mijn eigen Bijbel weg zou geven aan iemand. Ik heb ook niet zoals deze agent meerdere Bijbels in mijn auto liggen voor het geval ik iemand tegen kom en er een nodig zou hebben.




Wat zou jij doen? Zou jij zomaar je eigen Bijbel weg geven. What would Jesus Do???
Ik moet zijn voorbeeld volgen.



Met een beetje schaamte schrijf ik dit blog, omdat ik dus inderdaad niet zomaar mijn Bijbel weg zou geven.


Vanaf nu ligt er een Bijbel in mijn auto, hoe wonderlijk dat deze video nog steeds zo'n mooie boodschap heeft. Te bedenken dat die dakloze man 2015 is overleden. God gebruikt zijn verhaal nog steeds.




1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zou mijn eigen Bijbel ook niet zo makkelijk weggeven. Ik heb wel een paar Johanees evanglieën hier liggen om te geven aan iemand en in de kerk kunnen we voor een prijsje een Bijbel krijgen om aan iemand te geven.